Wéi vill kascht et den Auto a Konditiounen ze setzen fir ouni Problemer an d'Vakanz ze goen
Wann de Lieser zu enger Mëttelklassfamill gehéiert a schonn alles prett huet fir an Ärem Privatauto an d'Vakanz ze goen, da solle se wëssen, datt d'Inflatioun och d'Präisser am Autosuniversum, wéi och an de Supermarchésregaler staark getraff huet. Aus dësem Grond musst Dir Äre Sécherheetsgurt befestigen, en déif Otem huelen a berouegen, well d'Präisser fir den auto an Konditioun ze setzen an Zuelen schwanken, déi souguer d'Moyenne Pai iwwerschreiden ($ 150.000 am Fall vun Pneuen änneren, e puer Retouchen am Viraus oder d'Bremssystem sécheren.An net ze vergiessen, dozou musse mer de Mandatory Technical Review (RTO), dee 6.000 Dollar kascht.
Natierlech variéieren d'Präisser jee no Modell, Sortiment an Typ vun Ersatzdeeler oder Pneuen, déi ersat ginn, awer fir eng Iddi ze hunn, sinn d'Käschte vun enger kompletter Rekonditionéierung tëscht $ 137.500 an $ 258.500.
"De Budget ass normalerweis ganz zoufälleg well et eng Vielfalt vu Gefierer an Aarte vun Ersatzdeeler gëtt", seet de Martín, en Employé vun enger Firma am Makrocenter vu Rosario, wou all Zort Ënnerhalt op Autoen gemaach gëtt.
Eng Ausrichtung a Balance Kit fir e méi nidderegen auto kann $ 6.500 kaschten, wärend am Fall vun engem Mid-Range- oder High-End Gefier oder Pick up bis $ 8.500 geet. Vläicht muss deen Auto, deen de Chauffer plangt op d'Strooss ze huelen an e puer Kilometer ze maachen, och d'Bremspad an d'Scheif kontrolléieren. An deem Fall ass de Pickup an den Disc-Set tëscht $35.000 an $60.000.
"Am Fall vum Frontend ass dat am meeschte verbreet d'Schockdämpfer z'änneren, déi tëscht $ 40.000 a $ 70.000 kaschten", seet de Mecanicien als dacks Ersatz, wéi och de Bremssystem, ouni d'Uelegwiessel ze vergiessen a Filteren, déi läit tëscht $ 15.000 an $ 20.000, jee no der Zort vun auto Motor an Ueleg Qualitéit.
Wann dat net ze vill ausgesinn huet, ass dat wierklech méi schlëmm wat kënnt an et huet mat Pneuen ze änneren. Do verduebelt an och verdräifacht sech de Budget par rapport zu de „Pneuen waren den zentrale Problem vum Joer, well bis elo feelt et u Miessunge bei verschiddene Modeller, déi mat engem Dragproblem ze dinn hunn“, erkläert de Martín.
An deem Sënn verséchert hien datt "fir e Joer d'Demande enorm war an et ass net gedeckt, tëscht der Restriktioun op Importer an dem Gewerkschaftskonflikt, obwuel et muss klären datt et net wouer ass datt de Mangel an d'Käschte waren d'Verantwortung vum Streik vun den Aarbechter am Secteur".
Och behaapt hien, datt d'Präisser duerch den Daach gaangen sinn an d'Automobilisten no vill gebrauchte sichen, bis datt se d'Nëtzlechkeet vun de Pneuen "bis se net méi ginn" duerch d'Käschte vun all eenzel drécken.
Fir eng Iddi ze kréien, sinn d'Mechaniker Detailer déi am meeschte Basis, fir e Renault Clio, $ 35.000 kaschten, während e méi grousst Gefier, wéi am Fall vun engem Chevrolet Cruze, engem Ford Focus oder engem Peugeot 408, de Präis fir all Pneuen ass an der Uerdnung vun $ 100.000. "Fir d'Decken z'änneren, musst Dir drun denken tëscht $ 200.000 an $ 400.000 an der Hand ze hunn," seet hien.
Wann Dir eng allgemeng Kontroll mécht, ginn all Kompartimenter a Secteuren vum auto iwwerpréift. "Mir kontrolléieren alles: Frontend, Luuchten, Flëssegkeeten (Kältemëttel, hydraulesch Lenkung, Bremsen, Motor- a Këschtöl), Klimaanlag, Zoustand vun de Rimmer, Zündkerzen", zielt den Nicolás, e Mechaniker aus dem Süde vu Rosario.
Op dës Manéier, a wann néideg, muss de Budget eropgesat ginn, fir net während der Rees Réckschlag ze kréien. Dozou musse mir, wann néideg, den RTO, deem seng Käschten op 6.000 Dollar an den approuvéierten Atelieren zu Rosario an Ëmgéigend geklommen sinn.
Post a Comment for "Wéi vill kascht et den Auto a Konditiounen ze setzen fir ouni Problemer an d'Vakanz ze goen"