Setzt de Messi op alles: Wahnsinn fir den argentineschen Idol deen de Magnéit vun der Welt gouf

De Lionel Messi ass dee meeschte gesicht Trikot. Et ass déi meescht gär Foto an der Geschicht vun Instagram. Et ass eng Coupe mam elo Klassiker "Wat sicht Dir, Narr", déi wéi Kuch op Foires verkaf gëtt. Et ass d'Gesiicht vun engem Béier, vun enger Weltmeeschter Kleedermark, vun engem Energiedrénken, vun enger Krypto-Währung Plattform, vun enger Uelegfirma déi bal esou vill vu senge Bäll an Trikoten verkeeft wéi Brennstoff a Schmierstoff. Hien ass de Protagonist vun engem Fussballsimulator dee wëll de beléifste vun allem ginn. Et ass déi meescht erofgeluede Haut vun de Klassiker vu Videospiller ze schéissen.
De Lionel Messi ass dee coolen Typ deen Iech déi bescht Band vun all fir Är Partei vu 15 kritt. Hien ass de léiwe Papp vum Thiago, Mateo a Ciro an de Model Mann vun enger Fra, Antonela Roccuzzo, dee jidderee säi wëll sinn frau. Hien ass de "Kandidat" fir de President, deen an enger Ëmfro virun allem d'Politiker an all de politesche Parteien am meeschte Supporter bäidréit. Hien ass de Kleeschen, deen d'Argentiner dee beschte Chrëschtkaddo matbruecht huet an deen eng Zäit laang dee verdammt Krack verséchert huet.
Hien ass de Lionel Messi an hien ass de Magnéit vun der Welt.
Eng Kopie vum offiziellen Nationalequipe mat den dräi Stären ze kafen ass eng onméiglech Missioun zu dësem Zäitpunkt. Net ze ernimmen wann Dir déi magesch Nummer 10 an déi fënnef Buschtawen, déi Äre Familljennumm ausmécht derbäi wëllt Mä dat ass keen neie Phänomen oder nom 18. Dezember.
E puer Deeg virun der WM-Finale géint Frankräich am schonn onvergiessleche Lusail-Stadion war "Messimania" weltwäit explodéiert an den 10-Shirt war op der ganzer Welt ausverkaaft. An Argentinien, während d'Scaloneta säi Wee am Qatar gemaach huet, war d'Kleedung méi schwéier wéi d'Zauberwürfel an 30 Sekonnen zesummenzestellen. D'Mark mat den dräi Sträifen, technesche Sponsor vun der Nationalequipe, huet der Nofro net gerecht. "55% méi wéi d'Weltmeeschterschaft 2018 a Russland gouf verkaaft, wäit iwwer eis Prognosen", kommentéiert se vun der däitscher Kapitalfirma.
Dëse Mëttwoch de Mëtteg stoung d'Schëld "ausverkaaft" nach fest an der App an op der Adidas Websäit, wéi een d'Startjacket mat den dräi Stäre wollt kafen, déi am Austausch fir 23 dausend Pesos verkaf gëtt. Den Hiem gëtt vum RA Intertrading gemaach. Den Atelier huet nei Produktiounslinne bäigefüügt fir d'Demande ze decken, déi virun der Victoire op Eelefmeter iwwer Frankräich vum onbestänneg Kylian Mbappé entlooss gouf. "Och wa mir wollten, kënne mir de Volume net erhéijen, well Hemden ze maachen ass eng Handwierksaarbecht, déi qualifizéiert Personal erfuerdert, wéi Nähmeeschteren a Cutters", hunn se dëser Zeitung erkläert.
D'Haberdasheries vun de Quartiere vun der Stad Buenos Aires an der GBA sinn och net genuch. Dir musst Iech umellen, fir datt d'Kleeder den drëtte Stär mat der Hand op d'Heem broderen, déi zwee verlooss hunn. Et ass alles dem Leo seng Schold. Stellt Iech vir, wann Panini Figuren dës Deeg verëffentlecht ginn ...
Gëtt et nëmmen an Argentinien? D'Jackett mat dem zousätzleche Stär vum Les Bleus Exekutor ass och op der offizieller Websäit vun adidas a Frankräich ze verkafen. Et kascht 90 Euro, et kann een awer eréischt ab Donneschdeg, den 13. Abrëll kréien. Dir musst Gedold sinn.
An alles wéinst dem Messi. Mä dëst ass net nei. Et gouf an dëser Zeitung erzielt während der Ofdeckung vun der Weltmeeschterschaft 2022. Déi argentinesch Hiemer waren - a wäerten d'Majoritéit sinn - op de Stroosse vun Doha. Et ass derwäert un e Besuch am onmissable Nationalmusée vu Qatar z'erënneren, fir ze verstoen datt dësen 168 Zentimeter gebierteg vu Rosario schonn dee geéiertste Foussballspiller op der Weltkaart war.
D'Albiceleste Shirt mat der Nummer 10 war d'Kleedung, déi ouni iwwerdreiwen, vu 60 Prozent vun de Besucher vun där magescher Wüstrose gedroe gouf, déi d'Geheimnisser vun enger Natioun hält. A wann et net den 10. fir Argentinien war, da war et den 30. fir de PSG. De Messi, deen nach net "wat gesitt Dir, Narr" ausgedréckt huet a wäit vum Champion war, war schonn déi widderholl Figur am Mëttleren Osten.
Net ze ernimmen de Moment wou hien d'Weltmeeschterschaft opgehuewe huet an den Emir Tamim bin Hamad Al Thani de Bischt op him geluecht huet, déi Tunika vu schwaarzen Tüll a gëllenen Detailer, déi schonn zum gewënschte Objet fir Sammler ginn ass. Dës Kap, déi vun den Araber bei groussen Eventer gedroe gëtt - vergläichbar mam Tuxedo am Westen - gouf direkt dat gesichtste Kleedungsstéck um Souq Waqif Maart. Bis e Sonndeg den 18. goufen iwwerdriwwen fënnef den Dag verkaf, all d'Geschäfter zielen, déi an deene Zickzack-Gäng verdeelt sinn, wou et net derwäert ass, ouni ze verhandelen. Méindes den 19. gouf et keng Positioun déi et net offréiert huet. De Wäert? D'Verhandlunge ugefaang bei dräi dausend Riyal, ongeféier 800 Dollar. Et war fir vill manner verfügbar.
De Messi ass de Kinnek vun der Welt. An hien ass och de Kinnek vun Instagram. D'Foto, op där hien op engem Dreck mam FIFA Cup reest, huet scho 73,7 Millioune Likes a léisst wäit, wäit hannert de 58,7M vum Ee, deen de Besëtzer vun engem onwahrscheinlechen Weltrekord fir eng laang Zäit war.
Awer déi opfällegst Saach ass datt d'Top 5 vun de meescht "liked" Biller am sozialen Netzwierk mat aneren dräi vum Leo ofgeschloss sinn: deen dee mat der Coupe an der Ezeiza Immobilie schléift, dee mam Schach mam devaluéierte Cristiano Ronaldo deen Et ass Deel vun enger Louis Vuitton Kampagne an dee mat dem breede Laachen mam Glas, deen si sou laang um Fliger gewaart huet. All iwwer 40M Likes. Natierlech, eng komesch Widdersproch, ass de Portugis nach ëmmer de Promi mat de meeschte Follower op IG: hien huet 524 Milliounen géint den 411 vum Argentinier.
A wann Dir mat de sozialen Netzwierker oder mat de WM-Matcher e bësse wëllt schneiden, kënnt Dir weider dat Bescht genéissen. Fir $ 20 kann ee Messi am Call of Duty: Warzone ginn. A kill Feinde mat der Blue Thunder Waff déi den Atomic Flea Sticker huet. All Fans vun dësem Videospill, ee vun den 10 am meeschte gespillt haut, wëllen de Leo op hirer Säit hunn.
"Ech hu misse dech kafen", schreift den Emiliano Dibu Martínez, deen aneren Held vun der Finall zu Lusail, zesumme mat engem Emoji mat Häerz an den Ae fir d'Publikatioun an där de Leo selwer de Start verbreet huet. Dëst ass eng vun de ville Zesummenaarbecht vum argentinesche Kapitän, deen eng nach méi mächteg Geldmaschinn gouf. De Messi ass och d'Gesiicht vum "e-Football", dem ale Pro Evolution Soccer, vu Konami, deen nach eng Kéier dee meescht gespillte Fussballsimulator um Planéit wëll sinn.
Op foires an an Entreprisen an Argentinien ginn d'Becher mat de Wierder "Wat sicht Dir, domm, gitt dohinner" net op ze verkafen. Si hu bal kee Chrëschtbeemchen verpasst. A wann et net eng Coupe war, war et en Hiem. Huet Ären hollännesche Frënd Wout Weghorst een? A Spuenien, dem Land dat de Phänomen verpasst huet zënter hie verlooss huet fir Paräis ze eroberen, déi klassesch Caganer - eng Figur déi den Hënner weist an d'Kränger begleet - mam Bild vun engem Messi vun der Nationalequipe stoppen net ze verkafen. De Phänomen ass global.
Vun Buenos Aires op Doha. Vun Doha op Paräis. Vu Paräis op Barcelona. Vun der realer Welt bis zur virtueller Welt erschéngt Messi iwwerall. Hie mécht de Wäert vun de Krypto-Währungen fléien an hien ass souguer de Protagonist vun enger Ëmfro, déi de Giacobbe Consultores an de leschten Deeg virbereet huet an déi de Mann vu Rosario an enger hypothetescher Presidentschaftswahl gemooss huet fir d'Casa Rosada z'erreechen.
"Wann dëst d'Kandidate wieren, fir wien géift Dir wielen?" si gefrot. An de Leo, aus engem Universum vun 2.500 Proben, déi mam Handy geholl goufen, krut 36,7 Prozent vun den Adhäsiounen, dräimol wat Javier Milei (12%) a Cristina Kirchner (11,3%) gesammelt hunn a wäit iwwer den Trident vun Together for Change ausgemaach. vun Patricia Bullrich (8,8%), Mauricio Macri (6,9%) an Horacio Rodríguez Larreta (2,9%).
Messimania ass rout waarm. Wann och d'Wënsch vu Schéi Chrëschtdeeg ëmbenannt goufen, op Englesch, vum argentineschen 10. Oder wien huet net de Kleeschen Meme kritt, deen de Messi Chrëschtdag amplaz Schéi Chrëschtdag wënscht. Et war souguer e Plakatsticker op de Stroosse vu Madrid mam Rosario Idol.
Et ass datt de Messi biblesch Iwwertonen geholl huet, fir e Messias ze ginn. Jo, vun elo un, mat duebel. Fir béid Gleeweger an Atheisten. Hien ass deen deen komm ass fir alles ze änneren. An an e puer Joer ginn et Dausende vu Kanner mam Numm Lionel Andrés oder Lionela Andrea. Den Antonelas wäert multiplizéieren. Fir hien. An an de Länner, déi et erlaben - loosst eis soen Bangladesch- gëtt de Messi säin Virnumm.
Ass hien besser wéi de Maradona? Ass hien besser wéi de Pele? Ass et déi bescht jee? Ginn et nach Kaffisdësch Intellektuell kapabel iwwer seng Fähegkeet a Gréisst net averstanen? Ass et méiglech datt et d'Waasser net méi trennt?
Fir de Moment sollten d'Oxford an d'RAE Dictionnairen ophalen no dem Wuert vum Joer ze sichen. Et gëtt keen Zweiwel: et ass "Messi". An et huet vill Bedeitungen. Ass de Kapitän vun der Nationaléquipe de bekanntste Mann um Planéit? Wahrscheinlech. Haut ass hien de Kinnek vum Fussball, den Idol vun de Jongen an den Erwuessenen a souguer déi éischt oder lescht Tattoo, gutt gemaach a schlecht gemaach, vu Millioune vu Leit.
Post a Comment for "Setzt de Messi op alles: Wahnsinn fir den argentineschen Idol deen de Magnéit vun der Welt gouf"