Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Denkt grouss: zwou argentinesch Firme ginn encouragéiert fir alles ze goen

Inhalt Lab

Et gouf gewisen datt Projeten, déi zesumme geduecht a geschaf ginn, méi wahrscheinlech erfollegräich sinn wéi déi, déi eleng geduecht an duerchgefouert ginn. Net nëmme well d'Verantwortung gedeelt gëtt, mee och well et méi Plaz fir Kreativitéit an Innovatioun gëtt.

Sou ass de Fall vu Banco Macro an der argentinescher Firma, déi der Kommerzialiséierung, Ënnerhalt an Operatioun vu Fligeren gewidmet ass, Hangar Uno, déi d'Entscheedung getraff huet fir weider op hiert Land ze wetten an e VIP Raum um San Fernando International Airport ze kreéieren.

De VIP um San Fernando International Airport bitt exklusiv Servicer fir Banco Macro Clienten, bitt e relaxen Ëmfeld fir Passagéier. De Service huet och gratis Parking an héich-Vitesse Internet. Zousätzlech hunn Banco Macro Clienten speziell Virdeeler an der Fluchschoul, Exekutivflich, Erfahrungen a privaten Touren, déi am Hangar One Fliger duerchgefouert ginn.

Wéi gemellt vum Banco Macro Commercial Banking Manager, Brian Anthony, ass d'Haaptziel vun der Fusioun mam Hangar Uno zréckzekommen fir grouss ze denken. "Mir wëlle weider wetten op wat mir maachen a wuessen," huet hien gedeelt. Wärend, Matías Cassano, Direkter vum Hangar Uno, huet verroden datt fir si de VIP vum San Fernando International Airport e ganz grousse Meilesteen markéiert well et eppes ass wat se ni virgestallt hunn.

An Zäiten wou Angscht an Onsécherheet eis Deeg iwwerhuelen kënnen, ass et de Schlëssel fir eise kreativen Deel Plaz ze ginn a strategesch Allianzen mat deene Kollegen ze maachen, déi mir gleewen, eis kënnen erméiglechen all eis Projeten auszeféieren. Banco Macro an Hangar Uno goufen encouragéiert dat ze maachen a gesi schonn d'Resultater, déi se ufanks onerreechbar geduecht hunn.

____________________________________________________________

Inhalt LAB ass LA NACION Iddi an Inhalt Generatioun Eenheet fir Marken mat Verdeelung op seng digital Plattformen a sozialen Netzwierker. Dësen Inhalt gouf fir en Annonceur produzéiert a vum Content LAB publizéiert. D'Schreiwen vun LA NACION war net an der Generatioun vun dësem Inhalt involvéiert.

Post a Comment for "Denkt grouss: zwou argentinesch Firme ginn encouragéiert fir alles ze goen"