Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Déi ultimativ Luxuskreuzfahrten: si hunn eng Aachterbunn, Zauberteppech a Mini-U-Booter

Trends

Mat resonant Nimm wéi "Ascent", "Jubilee" a "Viva", hir Kapazitéit rangéiert vun 192 bis 6.300 Passagéier: méi wéi eng hallef Dose grouss a kleng Croisièreschëffer wäerte fir d'éischte Kéier am Joer 2023 fueren.

Liest och: E Croisièreschëff huet eng Aachterbunn u Bord agebaut a jidderee wëll drop klammen

U Bord vun dësen neie Konstruktiounen fannt Dir alles vun Aachterbunnen zu engem Zauberteppech a Mini-U-Booter. Drënner ass en Iwwerbléck iwwer déi gréissten Neiegkeete vu Versandfirmen.

No der kierzlech gedeeft "MSC World Europa" wäert MSC Cruises am Juni 2023 en zweet flëssege Naturgas (LNG) ugedriwwent Schëff, de "MSC Eurybia", benannt no enger antiker Gëttin aus der griichescher Mythologie. Dës Croisière huet eng Kapazitéit fir ongeféier 6.300 Passagéier a wäert am Ufank duerch Nordeuropa segelen.

Wärend dëst neit Schëff scho Stroumversuergung um Land huet, ginn d'"MSC Preziosa" an "MSC Fantasia" d'nächst Joer un dësem System ugepasst, sou datt eng Dose Schëffer an der Flott dann fir dës Zort Operatioun entworf ginn.

Op dës Manéier kënnen Schëffer an anstänneg equipéiert Häfen sech selwer mat Energie iwwer d'Landnetz versuergen, sou datt se keng verschmotzt Gase entstoen, och wa se verlagert sinn.

Mam „Celebrity Ascent“ lancéiert déi amerikanesch Schëfferfirma Celebrity Cruises am Dezember 2023 dat véiert Schëff vun der sougenannter Edge-Klass.

Déi eenzegaarteg Feature vun dëse Schëffer ass eng fräi schwiewende Plattform nieft dem Schëff, wat d'Schëfferfirma den "Magic Carpet" nennt.

D'Plattform schwëmmt wéi e Balkon um Mier a kann tëscht den "Decken" oder Decken erop an erof goen. D'Schëff huet eng Kapazitéit fir 3.260 Passagéier a wäert am Ufank d'Karibik navigéieren.

De "Carnival Jubilee" ass dat drëtt Schëff vun der sougenannter Excel-Klass, a gëtt, wéi seng Schwësterschëffer "Mardi Gras" a "Carnival Celebration", iwwer LNG transportéiert. Déi ënnerschiddlech Feature vun dësen dräi Boote ass d'Aachterbunn op der ieweschter Deck.

"Jubilee" wäert op seng Jongfraen Rees am Oktober 2023 aus Southampton, England, iwwer den Atlantik an dann iwwer d'Karibik fueren. Et huet eng Kapazitéit fir ongeféier 5.200 Passagéier.

Zousätzlech wäert d'Famill Karneval och am Numm vun hirer Schwëster Shipping Firma Costa Cruises wuessen: No der "Costa Luminosa" 2022 wäert d'"Costa Venezia" och an der Karneval Flott vum Fréijoer 2023 segelen. En drëtt Schëff, de " Costa Firenze" kommen an 2024. Si wäerte fir den US Maart a Betrib sinn.

D'Linn vun dëse Schëffer gëtt "Costa by Carnival" genannt an, laut der Schëfferfirma, beméit sech "italienesch Design a Mëttelmier Flair mat der Philosophie vum amerikanesche Spaass ze verbannen."

Déi zweet vu sechs Schëffer an der neier Prima-Klass wäerte vum Summer 2023 un d'Segelen bereet sinn. Mee d'norwegesch Viva wäert e bësse méi spéit operationell sinn wéi geplangt, well si am Juni sollt ausgoen a wäert elo wahrscheinlech am August ausgoen. . D'Schëfferfirma huet erkläert, datt et Problemer an der Versuergungskette wier.

Déi "Norwegian Viva" kann ronn 3.200 Passagéier droen a wäert am Ufank duerch d'Waasser vum Mëttelmier an der Karibik segelen.

De "Silver Nova" ass dat eeleft Schëff an der Flott vun dëser Schëfferfirma, dat dem Luxussegment ausgezeechent ka ginn. D'Zil vum Brennstoffkonzept ass d'Reduktioun vun de verschmotzten Emissiounen: et kombinéiert LNG-Propulsioun mat engem Brennstoffzellesystem a Batterietechnologie.

Dësen Hybrid-Propulsiounssystem soll dat neit Nova-Klass Schëff erlaben Emissiounsfräi an Uruffhafen ze bedreiwen.

D'"Silver Nova" kann ongeféier 730 Passagéier ophuelen a fänken am Summer 2023 un.

Déi britesch Croisièresfirma Swan Hellenic, spezialiséiert op Expeditiounskreuzfahrten, huet d'Opféierung vun der "SH Diana" ugekënnegt, déi am Fréijoer 2023 dat gréisste Schëff a senger Flott gëtt. ronn 140 Crew Memberen.

Och de "Seabourn Pursuit", vun der Seabourn Cruise Line, ass fir Expeditiounsreesen entworf. Et ass dat zweet Luxusschëff fir Expeditioune vun der Shipping Company no der "Seabourn Venture", vun der selwechter Konstruktioun.

Bis zu 264 Passagéier kënnen dohinner fueren a wéi säi Schwësterschëff huet et zwee kleng U-Booter u Bord. De "Pursuit" wäert am Februar 2023 fäerdeg sinn, a seng éischt Reesen enthalen Grönland an Island.

Déi grouss däitsch Schëfferfirmen Aida an Tui Cruises wäerten keng nei Schëffer während 2023 astellen. Amplaz wäerten d'Moderniséierunge vu "Mein Schiff 1" a "Mein Schiff 5" duerchgefouert ginn.

Ënner anerem kréien se déi lescht Konversiounsaarbechte fir d'Onshore Stroumversuergungsverbindung am Dréchendock, Tui Cruises bericht.

Wéi d'Schëfferfirma ugekënnegt huet, wäert d'"Aida Prima" de "gréisste Batterielagerungssystem am maritime Passagéiertransport" mat enger Kapazitéit vun zéng Megawattstonne a Betrib setzen.

Mëttlerweil wäert déi norwegesch Schëfferfirma Hurtigruten bal 100 Milliounen Euro (bal 106 Milliounen Dollar) an d'Moderniséierung vu senger Flott investéieren.

Sou kréien no der "MS Richard With" zwee aner Postschëffer, d'"MS Kong Harald" an d'MS Nordlys, Hybridmotoren. Dräi aner Croisièreschëffer ("MS Nordkapp", "MS Polarlys" an "MS Nordnorge") kréien SCR Katalysatoren, duerch déi se manner Stickstoffoxide (NOx) ausstoen wéi bis elo.

A bis 2024 sinn och e puer resonant Starte vu méi Schëffer a maritimes Waasser geformt. Dem Cunard seng „Queen Ann“ wäert no zwee Joer Verspéidung endlech operationell ginn, sou wéi dem Royal Caribbean seng „Icon of the Seas“ an dem Tui Cruises „Mein Schiff 7“.

Follegt eis op @estilotn a gitt eraus wat nei ass a Moud a Schéinheet.

Post a Comment for "Déi ultimativ Luxuskreuzfahrten: si hunn eng Aachterbunn, Zauberteppech a Mini-U-Booter"