Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

De Client am Zentrum: firwat Omnichannel de Schlëssel ass fir d'Erfahrung ze verbesseren

Inhalt Lab

Mat 40 Joer Erfahrung am Land, Mirgor, der Benchmark Firma am Elektronik an Handy Produite Secteur, probéiert iwwer déi Problemer ze reflektéieren, datt d'Industrie muer maachen. Aus dësem Grond, an enger neier Editioun vu Mirgor Talks, war de Fokus op de Retail vun der Zukunft, dat heescht, wat Stores 3.0 definéiert.

Zesumme mam Fernando Maquieira, kommerziellen Vizepräsident vu Mirgor, a Bruno Drobeta, Vizepresident vu Samsung Argentinien, Uruguay a Paraguay, huet d'Gespréich sech konzentréiert wéi d'Firmen sech nei konfiguréieren fir eng Erfarung unzebidden, déi op d'Bedierfnesser vun de Clienten ugepasst ass.

An dësem Sënn huet de Maquieira verséchert datt d'Haaptinnovatioun an der Industrie proaktiv ass fir no beim Client ze sinn. "Vill Marken op der Welt, vun de groussen bis bei den Entrepreneuren, hu verstanen datt se méi no bei de Public musse sinn. An dëser Linn hu se geschafft fir hir exklusiv Kanäl z'entwéckelen an Kapillaritéit ze hunn. Op dës Manéier ass de Paradigma fir op Clienten ze waarden fir ze kommen an eraus ze goen fir hir Ëffentlechkeet ze fannen gebrach", erkläert de Maquieira, deen zoustänneg ass fir Samsung an Diggit seng Strategie a kommerziell Gestioun un an aus.

"De Client ass am Zentrum vun all Operatiounen an hir Stëmm, hir Meenung, souwéi hir Konformitéit a Loyalitéit, ass dat wat eis erlaabt Entscheedungen ze treffen an Aktiounen ze huelen fir hir Erfahrung ze verbesseren," huet hien derbäigesat. An dësem Sënn huet hien argumentéiert datt e Highlight vun dësem neie Paradigma d'Pop-up Stores sinn, dat heescht déi mobil Plazen, déi op Plazen oder strategesch Eventer a fir eng limitéiert Zäit sinn. "Si si ganz attraktiv visuell an erlaben Premium Produkter a wéinege Bänn ausgestallt ze ginn fir de Public ze iwwerraschen an Iwwerraschung ze generéieren," huet hien gekläert.

No der Pandemie gouf d'Digitaliséierung vum Handel e weltwäiten Trend, awer trotzdem huet de Mirgor sech laang als Promoteur vum Omnichannel positionéiert. Dëst bedeit datt kierperlech Outlets an digital Geschäfter sech ergänzen. "Béid solle zielen fir Kontaktplaze fir de Client ze sinn a gläichzäiteg einfach Punkte sinn fir Verkaf ze maachen", huet de Maquieira gewarnt. De Grond ass datt zënter enger Zäit de Kafprozess dacks an engem Kanal ufänkt an an engem aneren endet.

„Zum Beispill sicht de Client no engem Produkt vun doheem, vun der Strooss, vun der Metro, mam PC oder Handy, a geet dann an e Buttek fir beroden a kierperlech ze kafen. Oder ëmgedréint: hie geet duerch en Akafszenter, hie geet an e Geschäft, probéiert de Produit, kritt Rotschléi a geet heem a keeft en online“, erkläert hien.

Fir säin Deel huet de Vizepresident vu Samsung Argentinien, Uruguay a Paraguay betount datt d'Firma haart un Omnichannel geschafft huet, "historesch war den Online-Kanal komplett vum Retail getrennt an d'Konzept vum Omnichannel ass dat wat se verbënnt. Op der anerer Säit si se nach ëmmer Léisungen déi d'Erfahrung verbesseren ", sot hien. "Wéi mir ugefaang hunn mam Mirgor ze schaffen fir Geschäfter opzemaachen an e puer Joer méi spéit hu mir den dot.com lancéiert, et huet endlech all d'Ouverture benotzt, un déi mir virdru geschafft hunn. Strategesch kënnt den Omnichannel e Krees zou an deem mir zënter méi wéi sechs Joer mat Samsung geschafft hunn ", huet hien derbäigesat.

Wann Dir en Akaf an de Geschäfter vun der Zukunft maacht, ass d'Konsumenterfahrung Schlëssel. Fir Maquieira muss d'Iddi, datt de Client am Mëttelpunkt steet, keen eidele Saz sinn. Aus dësem Grond huet d'Firma säin eegene Geschäft mam Numm Diggit gestart, wou d'Produktoffer an hirer eegener Kette erweidert gouf. "Als Beispill hu mir keng Verkeefer, mir hunn iwwergräifend Beroder déi net no engem Opportunitéitsverkaaf sichen, awer éischter fir laangfristeg Bezéiunge mam Client ze generéieren an déi eis iwwer eng Präisoffer a Quoten wielen," sot hien.

Ënnert aner Aktiounen, déi d'Firma an dëser Linn duerchgefouert huet, sinn den Online Exchange Plan, deen se am Joer 2020 ëmgesat huet, eng Alternativ sou datt de Client d'Méiglechkeet huet hir gebraucht Ausrüstung als Deel vun der Bezuelung ze verloossen ouni säin Heem ze verloossen. "D'Resultat war stéierend an, tatsächlech, mir waren zu de Pionéier op weltwäitem Niveau doduerch," erkläert de Maquieira.

Wärend deem Joer hunn se och weider an Omnichannel evoluéiert, zum Beispill, mat verschiddene Modalitéiten, déi online Akaf a Buttek Pickup kombinéieren; och wat Ship From Store genannt gëtt, dat heescht d'Méiglechkeet de Produit aus dem nootste Buttek ze schécken fir d'Liwwerzäit ze reduzéieren; Oder, d'Leit kënne wielen an de Buttek ze goen, awer d'Produkt bei hir Heem geliwwert wéi wann et en Online Kaf wier.

2022 war och en inspiréiert Joer fir d'Firma, déi e ganz wichtege Meilesteen erreecht huet, ee vu senge Produkter gläichzäiteg wéi zu New York an de Rescht vun der Welt lancéiert. "Fir dëst musse mir et als éischt zu Tierra del Fuego produzéieren, mir sinn duerch e fréiere Fabrikatiounsprozess ëmmer mat der Ënnerstëtzung vum Mirgor gaang. Mir konnten der Welt soen datt Argentinien zur selwechter Zäit wéi all aner Land lancéiert, dat war eppes ganz wichteg fir eis ", sot den Drobeta.

D'Exekutive vu Mirgor a Samsung hunn während de Mirgor Talks verséchert datt si sech virbereeden fir besser Erfarunge fir hir Clienten z'erreechen, déi ëmmer méi e méi héije Personaliséierungsniveau verlaangen. "Vun Mirgor schaffe mir un Tools an Datemodeller, déi et eis erlaben méi detailléiert an agile Client- a Geschäftsinformatioun ze hunn, fir all Kontaktpunkten ze verbesseren", huet de Maquieira ofgeschloss.

____________________________________________________________

Inhalt LAB ass LA NACION Iddi an Inhalt Generatioun Eenheet fir Marken mat Verdeelung op seng digital Plattformen a sozialen Netzwierker. Dësen Inhalt gouf fir en Annonceur produzéiert a vum Content LAB publizéiert. D'Schreiwen vun LA NACION war net an der Generatioun vun dësem Inhalt involvéiert.

Post a Comment for "De Client am Zentrum: firwat Omnichannel de Schlëssel ass fir d'Erfahrung ze verbesseren"