Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Chinesesch Joer, Bad Bunny a Premier League: firwat si am meeschte gesicht op Google am Ufank vun 2023

Neit Joer

Zënter de fréie Stonnen vum 2023 hunn d'Benotzer aus verschiddene Latäinamerikanesche Länner d'Google Sichmotor benotzt fir Informatioun am Zesummenhang mam Neie Joer an Ufank Januar an Aspekter wéi Kultur, Musek a Sport ronderëm d'Welt ze sichen.

Als Resultat vun den Ufroen gemaach, de Google Trends Tool, spezialiséiert op d'Virbereedung vu statisteschen Dëscher iwwer d'Trends vun de Benotzerfroen ronderëm d'Welt, dëst sinn e puer vun deenen, déi zu de prominentsten an der Sichmotor vun der Firma waren.

Den Trend am meeschte gesicht vu Google Benotzer a Mexiko war am Zesummenhang mat der Premier League, der Fussballliga an England, déi weider mam Spillplang fir den 18. Spilldag ugefaang den 30. Dezember 2022. Besonnesch de Match tëscht de Veräiner Tottenham an Aston Villa war am meeschte gesicht mat méi wéi 20.000 Ufroen gemaach well et den éischte Championnatmatch am neie Joer war, deen mat engem 0-2 Resultat fir d'Besuchsteam opgehalen huet.

Op der anerer Säit war Musek och Deel vun den Trends fir d'Arrivée vun 2023 wéi Los Ángeles Azules, eng Grupp ursprénglech aus Iztapalapa, huet e gratis Live Concert op Paseo de la Reforma, déi wichtegst Avenue an der Stad Mexiko.

Am Event, deen och vu méi wéi 20.000 Leit gesicht gouf, goufen iwwer 20 Lidder opgefouert fir den Iwwergang an en Neit Joer am Land ze gedenken.

D'Haaptrecherche an Argentinien waren haaptsächlech op d'Arrivée vum neie Joer orientéiert a wéi et ze feieren. Begrëffer wéi "Neit Joer Countdown 2023", "Neit Joer Timer 2023" an "Neit Joer Countdown" waren Deel vum Trend vu Benotzerufroen op der Google Plattform.

Themen wéi "Countdown" an "Chronometer" hunn eng Erhéijung vu méi wéi 2,400% während de leschte Momenter vum Joer 2022 presentéiert a souguer Ufroen am Zesummenhang mat "Messi Neijoerskleeder" waren am meeschte gesicht vun argentinesche Benotzer, déi op de Feier vum Kapitän vun der argentinescher Equipe mat senger Famill.

Op der anerer Säit, mat der Arrivée vum Joer 2023, sinn d'Ufroen iwwer den Ufank vum chinesesche Joer och eropgaang, wat d'Kanéngchen als Haaptdier wäert hunn a wat sinn d'Horoskop Prognosen no den Iwwerzeegungen vum östlechen Land.

Am Fall vu Peru huet d'Chinese Joer och d'Majoritéit vun de Ufroe besat mat méi wéi 10.000 Recherchen iwwer wat mat de Leit am Joer geschéie kéint. Wéi och ëmmer, déi musikalesch Recherche waren och relevant fir de Public vum südamerikanesche Land well Bad Bunny a säi Song Yonaguni, deen am Juni 2021 erauskomm ass, Deel vun de wichtegsten Ufroen waren.

D'Texter vum Puerto Rican Sänger säin Thema, deen den Ausdrock enthält "an verbréngt 2023 gutt, Bastard" war den Haaptgrond fir d'Erhéijung vun den Ufroen iwwer "wat Zäit fir Yonaguni ze lauschteren" fir dee Vers ze sangen, besonnesch am Ufank vum neie Joer.

Fir säin Deel huet de Kënschtler och decidéiert eng Publikatioun mam Saz vu sengem Lidd op sengem offiziellen Twitter Kont ze maachen, wou et vu méi wéi 13 Millioune Leit gesi gouf a méi wéi 385.000 Likes krut.

WEIDER LIESEN

Post a Comment for "Chinesesch Joer, Bad Bunny a Premier League: firwat si am meeschte gesicht op Google am Ufank vun 2023"