Barcelona's Top Coffee Shop landen an Argentinien
D'Ouverture vum Caffè Capocasa ass geplangt fir déi éischt Méint vun 2023 an der Buenos Aires Noperschaft vu Palermo, vu wou et geplangt ass en ambitiéise Franchiseplang am ganze Land ze lancéieren, wärend seng Expansioun a Spuenien weidergeet.
Caffè Capocasa ass d'Resultat vun 3 Joer intensiver Aarbecht, wou méi wéi 2.000 Kaffi Geschäfter weltwäit studéiert goufen fir en eenzegaartegt Konzept z'erreechen.
Déi éischt Plaz gouf an der Mëtt vun enger Pandemie am Arenas Akafszenter zu Barcelona ageweit mam Zil d'Operatioun bis an de klengsten Detail ze kalibréieren, all Produkt mat der Ëffentlechkeet ze validéieren, an e puer Fäll esou wäit goen wéi eng Dose Rezepter ze probéieren bis zum Schlussresultat erreecht gouf.
"Mir wollten en neien Twist un d'Premium Kaffisgeschäft ginn andeems d'Qualitéit an de Client am Mëttelpunkt vun der Szen setzen, awer ouni d'Applikatioun vun der Wëssenschaft ze vernoléissegen, déi vu weltwäite Ketten benotzt gëtt fir eng total differentiell Konsumerfahrung z'erreechen wou Wäerter wéi z. Traceabilitéit, Nohaltegkeet, Geschäftsethik an Exzellenz markéieren de Wee no vir.
Mir hu gedreemt vun engem Netz vu Kaffi Geschäfter ze kreéieren déi déi bescht Erfahrungen op der Welt huelen, de Client op d'Plaz vun der absoluter Zentralitéit setzen déi se verdéngen. Aus dëser philosophescher Definitioun entsteet d'Iddi d'Kette a verschidde kommerziell Firmen opzedeelen, sou datt all Cafeteria vu sengen Aktionäre bedriwwe ka ginn, an eise Clienten e Servicestandard ubidden, deen nëmmen erreecht ka ginn wann de Besëtzer zoustänneg ass. kommentéiert.Germán Llacer, deen dëse Projet féiert.
Fir e puer Deeg kann dës exklusiv Modalitéit zu Rosario genéissen. Et ass datt duerch e Know-How-Accord tëscht Caffè Capocasa a Monacle Brands a Kaffi, deen d'Ausbildungspersonal fir Méint abegraff huet, déi lescht seng Dieren op Presidente Roca 871 opgemaach huet, am Häerz vu Paseo del Siglo, a kombinéiert eng Spezialkaffeteria mat enger Fra. Kleedergeschäft wou féierend Marken vun der nationaler Projektioun verkaaft ginn.
"Mir schwätze vun engem eenzegaartege Modell op der Welt, déi d'Betreiung vum Produkt an d'Qualitéit typesch fir eng Premium Cafeteria kombinéiert, d'Applikatioun vu wëssenschaftleche a Marketing Critèren typesch fir grouss kommerziell Ketten, mat Gourmet- an Auteur Virbereedungen, déi ähnlech wéi déi, déi kann a Baren, déi op Cocktailer spezialiséiert sinn, fonnt ginn, awer déi eng Kaffisbasis hunn, och Techniken, déi typesch vun der molekulare Kichen bäigefüügt ginn, "Ech weider.
Et enthält e disruptive finanzielle Schema, deen aus Argentinien investéiert an eng Aktionär an engem oder e puer spezifesche Kaffi Geschäfter a Spuenien kritt, d'Sammlung vun Dividenden an Euro generéiert.
"Mir verstinn datt et en innovative Geschäftsmodell ass deen eng Serie vun typesche Franchiseproblemer léist. An der éischter Plaz gëtt jidderee vun de Kaffi Geschäfter a Spuenien duerch eng kommerziell Firma duerchgefouert anescht wéi d'Holdingsfirma an déi aner Kaffi Geschäfter an der Kette, mat der Holdingfirma e Minimum vun Aktien an deene Firmen behält, sou datt d'Kontroll behält an zentraliséiert Administratioun, sou datt d'Entrée Barrière vill méi niddereg ass, well et net néideg ass fir déi selwecht Persoun all Investitioun ze maachen fir eng Cafeteria opzemaachen oder ze bedreiwen. Zousätzlech léist d'Zentralverwaltung de Problem vun der Professionaliséierung an der Uniformitéit vun der ganzer Kette, onofhängeg vun wien d'Aktionäre vun all spezifesche Cafeteria sinn ", kommentéiert den Adriano Mandolesi,
Schlussendlech huet de Llacer betount datt "d'Entwécklung vun der juristescher Architektur vun der renomméierter juristescher Firma Casanova, Mattos, Salvatierra a Feser zoustänneg war."
Fir Ufroen a Kontakter: caffecapocasa@gmail.com
Post a Comment for "Barcelona's Top Coffee Shop landen an Argentinien"